Super Magic

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Malin Sjöström - 4 oktober 2013 18:54

Tredje dagen i rad utan bild, herregud, det går utför. Jag lovar, imorrn blir det minst en bild, så håll ut.  

Igår kväll mådde jag inte sådär superbra om jag uttrycker det så, därför tog jag Theralén (lugnande) för att kunna sova. Det är bara det att den jävla medicinen FORTFARANDE sitter kvar i kroppen, vilket gör att jag är dötrött hela tiden. Jag har sovit större delen av dagen, & självklart hela natten. Java är tålmodig, hon går snällt & lägger sig & sover hon också, min stora fina tjej. Rally har ju varit borta så hon är trött, vilket jag är glad över.

Så det blev ingen hockey nu på kvällen, jag orkar helt enkelt inte. Jag tror inte att jag skulle fixa att stå en helt match, plus att eftersom min lillebrorsa är sjuk så ska inte han dit, vilket i sin tur innebär att jag isf skulle ha kört dit själv. Och när jag mår såhär som jag gör nu så vill jag inte köra bil.

Imorrn ska jag & tjejerna till Kil & kolla på rallylydnadstävlingen. Vi har ju faktiskt inget bättre för oss, så varför inte? Plus att vi ska skjutsa hem en kompis efter tävlingen, så det blir nog bra. Kan ju bara hoppas på fint väder, eller iaf uppehåll.

Nej, nu ska jag se på Lyxfällan (missade ju det igår kväll) & sen väntar en film. Det är väl ungefär vad jag kan förväntas klara av en dag/kväll som denna. Sen väntar min underbara säng & förhoppningsvis en lugn & fin natt.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards