Super Magic

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Malin Sjöström - 9 oktober 2013 21:48



Bilderna ovan är tagna av nån som heter Maria & det var på tävlingen i Kristinehamn. Kul att hitta kort på min prinsessa som andra har tagit!  

Idag har det blivit agilityträning, kort skogspromenad, & en långpromenad. Så ja, både jag & tjejerna är trötta nu. Däremellan fick jag spel på min datorn som var segare än segast, så min lillebrorsa har installera om allt så nu får vi hoppas att den vill samarbeta igen!

Agilitypasset var väl inte superbra, eller nja, jag är nöjd med Java, hon gör så gott hon kan.  Rally var duktig i början (innan vi började filma), men när kameran kom fram så krånglade det lite. Men hon är duktig ändå, hon är inte ens 7 månader & kör redan kombinationer & mindre banor! Så långt hade inte Java kommit i den åldern kan jag ju säga. Här får ni iaf en liten film på spektaklet:



Nu ska jag & tjejerna skutta i säng, ska bli underbart att krypa ner i sängen efter en hård dag!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards