Super Magic

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Malin Sjöström - 19 oktober 2013 14:40


Jag ångrar absolut inte att vi åkte hit! :D Ida är hur trevlig som helst & vi kommer jättebra överens. Båda hundarna gillar henne, Java hade lite svårt i början, men nu är det inga problem längre. Hon sitter i knät på henne & allting, så ja, hon har verkligen släppt in Ida i vår flock.  

Vi gick en promenad förut, men eftersom vädret inte är så bra så tog jag inte med kameran. Dels för att det var risk för regn, men också för att ljuset inte är så bra. Så tyvärr, inga fler kort än dessa 2 som ni kan se i det här inlägget. Men vi hade fin utsikt över typ hela Göteborg.



Imorrn åker vi hem till Karlstad igen, vilket känns både bra & mindre dag. När vi kommit hem så blir det vila, så att jag orkar med veckan som kommer. Nu när Java får leva som vanligt igen så kan jag ha Bira hela veckan, vilket om inte annat får mitt samvete lite bättre.  Exakt vad vi kommer att göra vet jag inte, men nåt ska vi väl hitta på.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards