Super Magic

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Malin Sjöström - 10 april 2012 20:27

 

Plåstret heter Guzz & Hönan heter Java & visst lever de upp till sina namn!  Nej, men ärligt, på dagens långpromenad skötte Java sig precis som vanligt & Guzz var jätteduktig när hon var lös, kom när man ropade & höll sig verkligen i närheten. Så jag är nöjd med båda brudarna, jag hoppas att Guzz kommer att "smälta in" lite mer i vår flock & våga ta för sig, men det kommer nog, det var ju första dagen idag så man kan inte begära så mycket mer än det hon har gjort idag.


Ser på hockeyn nu, lite halvhjärtat sådär, båda "mina" lag är ju ute så egentligen intresserar inte finalen mig så mycket, men har jag inget bättre att se på så kan det väl gå.  Tur att det blir så många mål, så att det händer nånting! Mycket roligare att titta då.


Imorrn väntar jobbiga projekt, lite ommublering här hemma & nya saker ska in, för min lillebrorsa ska flytta hit, hur länge han stannar här vet jag inte, men han behövde nånstans att bo & trots att det redan är trångt i min lägenhet så är det självklart att jag ställer upp för honom!  Så mycket som han har ställt upp för mig, så ja, det finns inget mer att säga, jag älskar honom hur mycket som helst & är beredd att gå genom eld & vatten för honom, världens bästa bror!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards