Super Magic

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Malin Sjöström - 21 april 2012 17:01

 

Idag har vi varit ute mycket & flängt omkring. Vi började med I2-márten där jag köpte 20 par strumpor för 100:-, ett hjärt-halsband med Java ingraverat på för 50:-, en drömfångare för 50:-, & självklart var ju Java tvungen att få något så jag betalade 30:- för "Vinst varje gång" & så fick jag välja mellan en rosa eller ljusblå pudel & jag lät Java välja & som ni ser på bilden så ville hon ha den blåa. Så nu är både hon & jag nöjda, precis så det ska vara.


Efter marknaden åkte vi hem till farsan där jag fick mat (perfekt tajmning ) & efter drygt en timme åkte vi vidare mot Våxnäs där vi tränade freestyle tillsammans med Inger & Sofie, vi har nu startat en freestylegrupp & vi kommer att ha träningstävlingar & sånt också, så det kommer att bli super. Som grädde på moset så är Inger även domare så man får många bra tips!   Träningen gick bra, till en början var hon seg & ofokuserad, men efter lite "kloss-träning" & ny belöningsupplägg så var hon superduperhärlig! Hon hade bra fokus & massa energi, ibland "kokade hon över" men hellre det än att hon är loj.


Lilla damen ligger nu utslagen här under bordet & själv ska jag sätta på en film & luta mig tillbaka i soffan, för nu kan vi ta det lugnt resten av dagen utan att få dåligt samvete!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards