Super Magic

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Malin Sjöström - 4 april 2012 11:45

Samtidigt som jag är oerhört glad över att vara hemma så känns det tufft att jag tvingas åka tillbaka till avdelningen ikväll & sova där ännu en natt - forhoppningsvis den sista natten nånsin!!! Ni som aldrig har varit inlagd kan inte förstå hur det känns, men jag vet.


Jag har ju haft supermycket tid på psyk (som alltid eftersom det inte finns ett skit att göra där!) så jag har skrivit klart boken som handlar om mitt liv. Det blev en ganska kort bok, jag satsar på kvalité före kvantitet. Allting är klart utom en bild som saknas & jag vet inte när jag får tillfälle att fixa den bilden, förhoppningsvis så snart som möjligt så att jag kan skicka iväg allt till bokförlagen.


Fixade några bilder idag till boken, bilder som väcker många känslor & tankar hos mig & får mitt hjärta att slå extra hårda slag. 



 



Jag känner mig nöjd med boken, den beskriver mitt liv bra, men jag har valt att inte gå in på för mycket detaljer angående alla självskador eftersom jag vet hur lättriggande det kan vara. Jag själv har läst bäcker om andra som skadat sig & när jag läser hur de beskriver när de skadar sig, hur såret öppnas & blodet rinner, ja, då triggas jag som fan! Därför har jag valt att INTE skriva så i boken, för jag vill att boken ska hjälpa andra mer än stjälpa.


I övrigt då? Jo, jag mår bra, lite trött & sliten, men det är ingenting mot hur Java är. Hon är verkligen påverkad av löpet, eller också är det det plus att hon varit borta såpass länge. I vilket fall som helst så går det inte att träna med henne, & när vi tog en inlinestur så drog hon inte alls lika mycket som hon brukar, hon verkade helt ofokuserad & ja, hon var inte sig själv helt enkelt. Men vi kommer igen, ge oss några veckor & ni ska se till allt är prima igen! 


Har upptäckt att jag inte skrivit nåt här i bloggen om att jag inte får köpa valpen jag blev lovad, detta tack vare mitt instabila mående, så det beskedet har slagit mig hårt, jag hade verkligen längtat efter en liten lundevalp, men nu tvingas jag vänta, allt p.g.a att jag har varit helt ärlig om hur jag mår, så visst kan det straffa sig ordentligt med ärlighet. Men trots det så föredrar jag sanningen framför lögner, så jag får helt enkelt leta vidare efter en valp, finns inte så mycket annat jag kan göra.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards