Super Magic

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Malin Sjöström - 23 april 2012 20:13

               

Några bilder från dagens korta, men intensiva agilitypass. Hon börjar bli ruggigt bra på slalom, speciellt med tanke på hur SÄLLAN vi tränar det. Hon gör rätt nästa alla gånger bara jag håller min position rätt. Självklart är målet att hon ska kunna ta slalom felfritt oavsett vart jag befinner mig, men för att vara Java så har hon nu kommit riktigt långt!

Kan meddela att det var oerhört SVÅRT att springa på planen idag då det var mycket vatten & en hel del lera & en gång var jag farligt nära att ramla. Därför hänger jag inte alls med henne som jag borde, men, men, hon är duktig ändå min lilla skrutt!



Tidigare idag så var det dags för årets första (& för Java-s del första någonsin!) cykeltur! Fan vad jobbigt det var att cykla i ett tempo där Java kunde galoppera hela tiden, snacka om att vara otränad!  Men Java skötte sig superbra, så all cred till henne.


Nu under eftermiddagen/kvällen så har jag spelat massa tv-spel, snacka om nostalgi!!! Hur roligt som helst, detta måste göras oftare!


Imorrn har jag inget planerat, så vi får se vad vi hittar på, kommer min ruta så vet jag ju precis vad jag ska göra, men kommer den inte så måste vi hitta på nåt annat. Inlines eller mer agilityträning kanske?

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards