Super Magic

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Malin Sjöström - 24 april 2012 20:30

 

Under dagens långpromenad på cirka 1,5 timmar så passade Java på att halv-bada, men som tur var så höll hon sig till det & gick aldrig ut helt i vattnet. Det är ju fortfarande iskallt & jag vill inte att hon drar på sig nån förkylning eller nåt sånt. Men att gå i med benen & lite på magen är helt okej.


Jag & min lillebrorsa har precis kommit hem efter handlingen & vi pratade då om att Java inte längre står i fönstret i "rummet", men när vi kom fram till köksfönstret så stod hon där - på köksbordet!  Inte helt okej det där, även om det är svårt att bli arg på henne när hon är så jävla söt, haha.


Imorrn blir det en promenad i skogen tillsammans med Elina & Charlie på förmiddagen, annars är det inget planerat. Det här är faktiskt en lugn vecka, inte alls många planer, eller också har jag bara glömt en massa...Känns konstigt att inte ha fullt schema, så förmodligen är det någonting jag har glömt, men jag har ingen aning om vad.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards