Super Magic

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Malin Sjöström - 8 april 2012 20:45

P.g.a alla elaka saker jag har fått höra & vara med om den senaste tiden så väljer jag nu att ta en bloggpaus på obestämd tid. Ni vinner, jag orkar inte längre stå upp & låtsas att vara stark när jag i själva verket ligger ner & ni sparkar mig så mycket ni bara kan. Men visst, är jag så jävla värdelös så fortsätt bara att behandla mig såhär, för isf slipper ni mig snart. Jag må ha varit med om mycket, men att folk ska utnyttja ens svagheter är fan bland det värsta som finns!


Jag & min förstörda hund ska fortsätta försöka ta oss framåt, för det är väl det ni säger, att hon är förstörd?!


NJUT NU AV ER SEGER, ni slog ner mig totalt, hoppas ni är nöjda nu.

Av Malin Sjöström - 8 april 2012 19:18

Idag blir det inte många rader i bloggen & det beror inte på att det inte har hänt nåt, för vi (jag & Java) har fan vart igång hela dagen! Utan min "tystnad" beror nu på att jag inte vet vad jag ska skriva, för jag måste ta reda på vad jag själv vill & sen jobba utifrån det. Hjärtat säger en sak & huvudet tvekar, hur ska man veta vad som är rätt?!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards