Super Magic

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Malin Sjöström - 30 april 2012 14:15

 

Träningen idag har gått sådär. Första passet var hon seg, men gjorde ändå det jag sa & redan då bestämde jag mig för att trots allt åka på tävlingen imorrn, om inte annat så behöver vi båda lite mer tävlingsrutiner & jag satsar verkligen på att kvala till mässan i Agria Freestyle Cup den 12:e Maj & då kan det vara bra att ha tävlat utomhus nån gång innan.

Andra passet gick bättre, fast det å andra sidan körde jag med leksaken i handen & jag berömde henne för ALLT. Det spelade ingen roll vad hon än gjorde, jag var lika glad & fullständigt kravlös ändå, så hon hade svansen på topp hela tiden & det vill jag att hon ska våga ha även på tävlingen imorrn. För jag vill att hon till slut ska känna sig säker & kaxig i tävlingssammanhang & enda sättet att uppnå det målet är ju faktiskt att tävla mycket, så det är ännu en anledning att åka iväg imorrn.


Bortsett från den träningen så har hon redan fått sitt motionssim, något som verkar ha slagit ut henne helt, för hon har varit som en klubbad säl efter det.   Inte lätt för lilla damen.



Annars händer det inte mycket idag, har förberett allt inför morgondagen, så det är bara att vänta tills det blir kväll & man kan gå & lägga sig. Låter väldigt uppiggande va? Haha.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards