Super Magic

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Malin Sjöström - 11 april 2012 20:34

Idag har det varit fullt upp hela dagen, jag, min lillebrorsa & hans tjej har flyttat grejer från morsans lägenhet & hit, så man är helt slut efter allt tänkande & bärande. Och mitt upp i allt detta så har jag insett att Java inte är någon "flytt-hund", för hon har varit stressad större delen av dagen p.g.a alla ommubleringar & det är först nu när allt har lugnat sig som hon kan slappna av & hon ligger nu tätt intill mig & sover. Lilla skruttan, inte lätt alla gånger!


En annan sak jag har kommit fram till angående Java är att hon är väldigt bra mentalt!  Visst är hon mesig i vissa situationer, & så är hon ju jävligt lättskrämd, men bortser man från dessa saker så är hon fan perfekt! Hon funkar bra i alla miljöer, bryr sig inte om blixtrande ljus eller höga ljud, bryr sig inte om det är folktomt eller stora folkmassor, utan hon bara är i dessa lägen & det får mig att känna mig så stolt över henne, min, bara min bästa brud!  Tillsammans är vi fan oslagbara! Bara så att ni vet, haha.


Imorrn kommer Guzz igen, utöver det finns det inte många planer. Funderar på om det finns nåt roligt man kan hitta på eller om man kanske behöver en lugn dag efter att ha slitit så hårt? Jaja, får helt enkelt vakna imorrn & se hur det känns då.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards