Super Magic

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Malin Sjöström - 26 april 2012 20:00

 

Nu är jag äntligen ikapp med årets galleri, hade ju halkat efter där.  Men nu finns som sagt både Mars & April där, så det är bara att titta in, nya bilder på lillbusen finns där också, bland annat den ni ser ovan. Man kan nästan tro att han har en lundehundstass, men nej, hans tassar är "normala", bara 5 tår fram & 4 bak, så han är ingen skeppskatt.


När vi ändå är inne på den lilla skiten så kommer här en liten filmsnutt:


Ni kanske undrar varför jag inte hade tagit upp gardinerna, det hade jag inte tänkt på, men nu är det gjort!  Man kommer liksom på saker efterhand, haha.


Java har inte fått gjort så mycket idag, jag hade ju planerat att träna lydnad med min nya ruta, men det regnade så himla mycket så det blev inget. Jag vet att man inte borde låta en sån sak få styra, men idag fick det det. Jag var ute för en liten stund sen & skulle träna lite freestylegrejer, men hon var inte alls med på notera, blev bara låg & osäker, samt slö. Vet inte alls varför, så jag tänkte byta belöningsleksak & prova om en liten stund igen. Måste ju få henne taggad inför tävlingarna för fortsätter hon såhär så är det ingen idé att starta med henne eftersom hon blir ännu lägre & segare på tävling, så just nu ligger Linköpingsresan risigt till, men jag har ju trots allt till på torsdag på mig att ta ett beslut, så det är ju bara att hoppas på att det ska vända & bli bättre igen, vill ju bara ha tillbaka min galna älskade vovve!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards