Super Magic

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Malin Sjöström - 14 april 2012 15:16

 

Ojojoj, idag har vi hunnit med massor av saker & klockan är inte ens halv fyra än. Vi startade tidigt med en timmes promenad i rask tempo, sen körde jag hem Java & packade badsakerna & så blev det en tur till badhuset där jag simmade ungefär en timme. Och nu har jag & Java precis kommit in efter ett kort, men väldigt intensivt lydnadspass! Så man kan lugnt säga att vi båda är rätt så trötta vid det här laget, min kropp befinner sig nog fortfarande i chock över all motion den har fått idag, men men, här ska det tränas!  Med tanke på hur BRA Java gick nu på lydnadsträningen så är jag galet sugen på att starta 2:an ganska snart, men jag vet inte jag, får helt klart fundera lite mer på det. Alla momenten sitter ju inte perfekt, men jag tror ändå att vi skulle kunna få ett 1:a pris. Jag vill tävla, men samtidigt inte stressa fram något, hon är fortfarande ung & har hela framtiden framför sig, men mina tävlingsgener orkar inte vänta.  Jaja, hur som helst så ska jag fortsätta fundera på detta.


Som sagt så känner jag mig rätt så sliten nu, både kropp & knopp har fått jobba idag, så det blir nog en lugn eftermiddag/kväll, såvida jag inte får för mig att gå ut lite senare & köra ännu ett lydnadspass. Man vet ju aldrig, haha.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards