Super Magic

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Malin Sjöström - 9 april 2012 20:22

Jag älskar att skriva "offentligt", alltså uppdatera statusar på facebook & inte minst skriva i bloggen! Så varför ska jag sluta med det bara för att det finns idioter som lever genom att trycka ner andra? Jag borde ha lärt mig vid det här laget, jag vill inte ta mer skit nu, det är dags att våga stå på sig & åter igen resa sig upp & med tappra steg stappla sig framåt. Det är inte lätt, men det SKA gå! Jag får inte ge upp, oavsett vad som än händer så får jag inte glömma, jag klarar det här, för jag är stark, jävligt stark.

Igår var en svag dag, iaf under kvällen, jag grät så mycket att ögonen varit svullna hela dagen idag! Jag mådde skitdåligt & det höll på att sluta katastrofalt, men tack & lov kunde jag fokusera någorlunda & därmed inte göra något jag skulle ha fått ångra ordentligt. Tack till er som försökte trösta mig igår, det var guld värt & ni hjälpte mig verkligen att genomleva kvällen även om det inte märktes just då.


 

Idag har Java & Guzz fått träffa varandra för första gången & de föll direkt & hade skitskoj!  Så fr.o.m imorrn kommer Guzz att tillbringa sina dagar här & jag hoppas att det ska bli så bra som jag vill att det ska bli.
Sen har jag även varit en kort sväng i stallet där jag kollade på hästhoppningen, men det blev bara ett kortvarigt besöket eftersom jag var så grymt trött efter gårdagskvällen.

Så, vad hände igår egentligen? Dagen startade tidigt med agilityträning & Java var superduktig, min lilla fantastiska prinsessa.  Sen åkte jag & kollade på lydnadstävlingen i Forshaga & efter det så blev det en tur till Örebro där morsan & Anders bokade sin framtida valp. Så jag höll igång hela dagen, från morgon till kväll & på kvällen rann liksom bägaren över, då orkade jag inte ta emot mer skit, & därför föll jag & slog mig jävligt hårt, men som sagt, jag har åter igen rest mig upp & tänker fortsätta min väg framåt.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards