Super Magic

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Boken är nu inlämnad!!!

Av Malin Sjöström - 16 april 2012 18:30

Idag har vi varit i farten hela dagen, startade med en inlinestur där Java inte alls vad på topp, visst ett par sträckor sprang hon på ordentligt, men den övriga vägen kändes hon inte som hon brukar. Hon kanske bara har träningsvärk eller en dålig dag? Så hon har fått vila hela dagen efter det.


Jag & min lillebrorsa har skrivit ut hela min bok & LÄMNAT IN DEN!!!   Så nu är det för sent att ändra sig, cirka 55 A4-sidor blev det, så bokförlaget får lite att läsa, hehe.


Vi har även lämnat saker på Norrstrand & Råtorp, varit på stan & handlat, postat paket, gjort mat, ätit & diskat. Så det är först nu som man kan slappna av & tro mig när jag säger att jag verkligen behöver det, känner mig verkligen helt slut.


Egentligen så skulle jag ha sprungit med Sofia från fysträningsgruppen idag, men eftersom Java inte var "som hon brukar" under inlinesturen så valde jag att ställa in det.


Nu blir det som sagt vila resten av dagen/kvällen & så tar vi nya tag imorrn!  

 
 
Ann o 8 tassar

Ann o 8 tassar

16 april 2012 19:42

Oj,va många sidor det blev...spännande!!
Kan lilla damen vara skendräktig tro??

http://hojann.se

 
Malin

Malin

16 april 2012 20:45

Jag vet inte om hon är det, hon har ju bara löpt i 2 veckor nu, & jag har ju aldrig haft en tik förut så det är svårt att avgöra. :P

http://SuperMagic.se

 
Elin

Elin

17 april 2012 08:12

Vill inte det förlaget ge ut boken prova skicka ut de till massa fler ;) finns ju hur många som jhelst att välja på :)

http://www.s0ulmates.se

 
Ann o 8 tassar

Ann o 8 tassar

17 april 2012 22:06

Ja just det..hon löper nu. Då e hon inte skendräktig än(inte förrän hon normalt skulle föda )...hon kanske bara e slö av löpet;)

http://hojann.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Sjöström - 11 maj 2014 18:14


Nu har bloggandet flyttat till hemsidan helt & hållet. Så vill ni fortsätta följa oss så är det SuperMagic.se ni ska följa i fortsättningen!     ...

Av Malin Sjöström - 10 maj 2014 17:33


Igår var det en väldigt dålig dag, tuff, tung & mörk på alla sätt & vis, men jag tog mig levande igenom den. Eftersom jag inte mådde bra så tränade jag inget med hundarna, för jag ville inte riskera att tappa humöret & bli irriterad i träningen. Dem ...

Av Malin Sjöström - 8 maj 2014 18:40


Åter igen, tack för alla era kommentarer! Det är nyttigt att höra andras åsikter nu när jag själv inte är säker på hur jag ska gå vidare. Jag får svar från SLS (Lundehundssällskapet) imorrn eller under helgen, så vi får se vad dem har att säga. Rasen...

Av Malin Sjöström - 7 maj 2014 20:03


  Kommer jag nånsin att få uppfylla min dröm med att föda upp hundar? Först köpte jag Java, som min tilltänkta stamtik & vad hände med henne? Jo, hon blev sjuk & var tvungen att kastreras.  Sen köpte jag Rally & vad hände då? Jo, hon har fel på ...

Av Malin Sjöström - 6 maj 2014 18:20


Idag blev det inte alls som planerat.  Ingen Bira & ingen långis. Jäkla regn!! Visst, man kan ju faktiskt gå långisar även fast det regnar, men idag gjorde vi inte det. Jag hade ju sett fram emot en skön tur i solen liksom, men nope, inte idag.   ...

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards