Super Magic

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Malin Sjöström - 26 september 2013 17:42


Hundarna lämnar nog snart in ett klagomål, för idag har det inte hänt mycket! Jag har haft fullt upp med andra saker & ja, jag var tvungen att sätta hundarna åt sidan. Det händer inte ofta, men ibland gör det det. Dem överlever nog, även om dem säkert inte är helt nöjda med tillvaron.



Imorrn kommer Bira igen, trots att det är fredag, & då ska vi ut på lååångpromenad med Evelina, Elin & alla hundarna. Vi ska gå i skogen där alla kan springa lösa, så det blir perfekt!  Och eftersom vi gick såpass långt igår så gör det inget om hundarna får en vilodag, egentligen skulle jag ha tränat lite med dem, men jag är inte på rätt humör för det, tyvärr.

Imorrn kväll ska jag & Nathalie köra igenom våra freestyleprogram en sista gång. För på lördag smäller det & då vill jag att allt ska sitta! Jag kommer att köra det flera gånger, med MYCKET belöningar, så att vi båda får en bra känsla inför tävlingen.

Snart är det dags att åka till hockeyn, inte för att jag känner för det idag, men det brukar bli bra bara man kommer dit.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards