Super Magic

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Malin Sjöström - 3 september 2013 18:59

Eftersom det var så fint väder så åkte jag & Elin ut till sandtaget med våra systemkameror i högsta hugg!  Vi klättrade i sanden & knäppte kort för brinnande livet, här kommer några, många fler finns på hemsidan.









Vi fick verkligen se hundarnas personlighet idag. David & Rally är rätt så lika, dem kan liksom roa sig på egen hand. Så emellanåt försvann dem (speciellt David som vågar ge sig iväg på längre turer själv) på "egna uppdrag". Java, Leo & Bira höll sig vid oss hela tiden, dem kunde inte riktigt leka själva utan ville att jag & Elin skulle guida dem.  Bira hade dessutom en dålig dag så hon var ganska grinig, vilket Rally fick ut för några gånger.  Så ja, Bira fick onda ögat på sig emellanåt.

När vi hade varit i sanden mellan en & två timmar så packade vi in oss i bilen igen & åkte till hundbadet där alla hundarna fick svalka sig. Och ja, det uppskattades verkligen!




Nu när tjejerna fick kvällsmat så fick dem lika extra, så förutom torrfodret så fick dem våtfoder & dem blev inte direkt besvikna om jag uttrycker det så.  T.o.m. katten blev helt vild, haha.



Väntar just nu på att min lillebrorsa ska komma hem med pizza, för jag tycker att jag också förtjänar lite extra efter att ha rört på mig en del.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards