Super Magic

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Malin Sjöström - 5 september 2013 19:24

Torsdag kväll - med andra ord helg!!  Det är underbart med rutiner som får veckorna att vara lite mer strukturerade. Som nu när jag har Bira, måndag - torsdag är hon här dagtid & det får mig att vara ledig på helgerna. Jag tycker om Bira jättemycket, men det är skönt med helgerna.  

En långpromenad imorse blev det av tillsammans med Elin & hennes grabbar. Det var ett skönt sätt att starta dagen på, så kanske borde jag satsa på tidiga promenader oftare?

Imorrn blir det agilityträning med ett par kompisar, så det ska bli skoj!  Med Java blir det mycket slalom, måste ju testa det "nya" sättet på "fel" sida om slalom & se om hon fortsätter att ta det rätt till 100%. Rally kommer att få köra banor med hopphinder (med bommen på marken) & tunnlar. Vi tränar mycket på handling, eller ja, det gör jag med båda två. Tänkte att Nathalie skulle få köra lite med Java, typ staket & såna saker, för hon är MYCKET bättre än mig på att handla!! Så Java blir helt plötsligt mycket duktigare.  Jag får helt enkelt lära mig av proffset.  


Nu är klorna klippte & lägenheten dammsugen, så nu kan vi alla ta kvällen med tv:n, måste ju se Djurakuten Em tror att vi borde vara med snart eftersom vi nu har sett hundar som var där samtidigt som oss. Så tar dem det någorlunda "i ordning" så borde vi dyka upp när som helst!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards