Super Magic

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Malin Sjöström - 21 september 2013 20:34

Även idag har vi varit i stallet & kollat på Carlstad Horse Show. Rally var dock inte riktigt lika intresserad av att titta på hästarna idag om man jämför med hur hon var igår. Och vid nåt enstaka tillfälle så skällde så på en häst, & några hundar, men jag fick tyst på henne snabbt alla gångerna (tack & lov). Java är ju rutinerad, så inga problem alls där.  

Malin frågade om hon fick passa Rally över natten & självklart fick hon det!  Lite egentid med Java är aldrig fel, min stora fina tjej.  Jag vet inte exakt när jag får tillbaka Rally, men det blir nån gång under morgondagen.

Fast det är klart, det har inte blivit så mycket egentid med prinsessan idag eftersom jag har varit iväg på hockey. Men vi har hela natten på oss att mysa tillsammans. Och jag kommer att få MASSA PLATS I SÄNGEN inatt, rena lyxen.  

Imorrn på dagen blir det freestyleträning i Museiparken & efter det blir det förmodligen en tur till stallet för att kolla på CHS sista dagen. Men jag får se hur trött jag är & vilket väder det är. Det är sånt som märks imorrn.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards