Super Magic

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Malin Sjöström - 19 september 2013 18:20

Dagens freestyleträning kändes katastrofalt!! Missförstånd mellan mig & Java, plus fusk från hennes sida fick mig att tappa humöret.  Vi fortsatte dock att köra programmet några gånger till & det slutade bra, mycket belöningar & glädje, så förhoppningsvis minns hon det mest. Jag fick det även filmat & nu när jag har sett filmarna så måste jag säga att det ser MYCKET bättre ut än vad det kändes!! Jösses, varför blev jag irriterad på henne för det? Inte helt rättvist kanske, men i stundens hetta tänkte jag inte så mycket.



Imorrn blir det en tur till stallet där det är hästhoppningstävlingar hela helgen! Självklart får mina tjejer följa med, för annars måste jag orka med att aktivera dem efteråt & det kanske jag inte har krafter till. Tyvärr får jag nog inte hälsa på Stjärnan då dem är ute under tävlingen. Jag saknar verkligen guldponnyn, så snart måste jag dit dagtid & mysa med honom.  

Nu vill Java ha mat, hennes matklocka går aldrig fel ska ni veta.  Haha.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards