Super Magic

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Malin Sjöström - 20 september 2013 17:56


Nu är det Carlstad Horse Show i stallet, vilket betyder hästhoppningstävlingar hela helgen. Jag brukar ta mig dit & sitta på läktaren & titta, detta trots att jag inte rider själv längre. Så Java vet hur man beter sig på läktaren, men för Rally blev det nånting helt nytt. Hon är ju rädd för hästar, men att stå på läktaren & bara titta på dem var helt okej.  Hon gjorde inte så mycket annat än att titta, så hon var inte jobbig på nåt sätt, men hon kunde inte riktigt slappna av, så det får vi fortsätta träna på. Passivitet till döden.  

Gjorde en himla trevlig upptäckt när jag använde västen, hittade 1 500:- i innerfickan!!  Det är bara att tacka & ta emot, jag kanske borde leta igenom alla jackor & sådär, jag kanske är värsta rik utan att veta om det.  haha.

Imorrn blir det med största säkerhet en tur till stallet igen. För kl. 16 börjar hockeyn, vilket betyder att hundarna kommer att vara ensamma hemma några timmar, så då gör det inget om dem är trötta. Så förmodligen blir det så.

Resten av den här dagen blir lugn, jag har världens huvudvärk & inte hjälper Ipren heller.  Men det är väl bara att "gilla läget", finns inte så mycket jag kan göra åt det.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards