Super Magic

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Malin Sjöström - 13 september 2013 16:40

Freestyleträningen blev inställd, så jag & Nathalie drog ut till klubben & körde agility istället.  Även Helene kom dit så det var skoj! Hundarna var helt klart påverkade av värmen, men man kan inte ligga på topp varje dag. Java var oerhört flamsig & lyssnade inte med båda öronen om jag säger så...  Och Rally då? Jo, hon sprang väldigt sakta, men följde snällt vägen, utom vid ett par tillfällen.  Så ingenting att skryta om idag, men såhär såg det iaf ut:



Har även varit i kontakt med Strömsholm då jag kom på att jag fortfarande inte har fått tillbaka summan för narkosen (1 575:-) som jag inte skulle ha betalat. Så nu är dem pengarna på väg in & det är aldrig fel. Det är ju inte alla dagar i veckan man FÅR pengar när man är i kontakt med djursjukhus, så jag får väl njuta extra mycket.  

Igår kväll var jag & Rally (& såklart Em & Goofy) med på Djurakuten. Vi presenterade oss lite snabbt & så fick man se när valparna lekte lite, sen så var det inte så mycket mer. Men för den som vill se det så går reprisen på måndag kl. 19:00 på TV3.

Om ett par timmar kanske det blir freestyleträning med Java, det beror på hur trött hon är. Just nu ligger hon & sover, så förhoppningsvis hinner hon pigga upp sig så att vi kan köra ett pass. Har letat fram stereon, så nu kan jag äntligen köra till musik!!  Så min snälla lillebrorsa får ställa upp som dj & filmare. Måste ju slipa formen nu inför tävlingen som är om 2 veckor.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards