Super Magic

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Malin Sjöström - 23 september 2013 16:08


En långpromenad ner till stan blev det idag. Vid 3 olika tillfällen längs vägen så frågade folk om hunddagiset var ute & gick.  Men vi svarade nej & sa att det var våra (vilket nästan är helt sant) & folk bara "oj". Haha. En klämde till med att säga "snacka om en hobby" Och när jag satt utanför 15-huset när Elin var in & köpte tyger så kom en kvinna fram & frågade vad den lilla var för ras. Jag sa norsk lundehund & då sa hon "så himla fin, ja, dem är fina allihop, men den där var för härlig". Det är roligt att få kommentarer, för då märker man att man inte är helt osynlig & att folk bara måste fråga då dem blir så nyfikna. Så fler kommentarer tack!  

Ikväll blir det agilityträning med skott. Vi får se om Java fixar det eller om det bara är att glömma agilitytävlingen i Vårgårda där det kommer att vara skott. Jag tror inte att hon fixar det, men jag hoppas såklart att hon gör det. Ikväll har jag svaret.

Jo, jag fick tag i spännen, så nu kan jag göra 2 stycken olika halsband som man knäpper på. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det än, men det är ju bara att fundera vidare på det.  Jag har ju inge bråttom.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards