Super Magic

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Malin Sjöström - 12 september 2013 17:43

Vi avslutade Bira-veckan med att åka iväg till den stora ängen vid vattnet där alla hundarna fick springa fritt. Alla sträckte ut ordentligt, & Java, ja, hon nästan flög fram. Jag vet ingen annan hund som ÄLSKAR att springa så mycket som hon gör, det är helt sjukt.











Många fler bilder finns på hemsidan.

Imorrn kör vi freestyleträning tillsammans med Elin & My. Jag ska för första gången köra igenom mitt program till musik, spännande. Måste träna lite med Java idag så att hon vet vad hon ska göra imorrn.  Vi satsar ju på uppflyttning (& gärna vinst) i Storfors om 2 veckor, så träningen fram tills dess är mycket viktig! Och OM den tävlingen slutar som jag önskar så finns det fler freestyleplaner under slutet av året.  

Resten av kvällen blir ganska händelselös, ja, förutom träningen med Java då. Djurakuten & Lyxfällan väntar på tv:n.  Lägenheten är ju dammsugen & skurad så jag kan ta helg med gott samvete!  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards