Super Magic

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Malin Sjöström - 16 september 2013 15:12


Man kan inte ligga på topp alla dagar. Ute regnar det & ingen av mina tjejer vill gå ut, & jag delar nog samma åsikt. Så vi lever inomhurs idag, det får man göra ibland.

Bira är ledig den här veckan, så vi får en chans att vila oss lite, det tror jag att vi behöver, även om jag gärna hade haft Bira här också. Hon är liksom en del av den här flocken.

Jag har inte bara varit hemma, utan tidigare idag var jag iväg på terapi & den var asjobbig!! Vi pratade enbart som svåra saker & tårarna var inte långt borta. Ångesten fick också nya krafter & det är något jag kämpar med att bemästra fortfarande, även om det värsta nu har lagt sig. Det är inte bara "frid & fröjd" att gå i terapi, det ska gudarna veta, utan ibland, som idag, känns det mest jobbigt & man önskar att man aldrig hade åkt dit. Det kommer garanterat bli fler såna här dagar, & jag måste ta mig igenom dem. Jag får väl börja tänka i "belöningar", när jag varit duktig & tagit mig igenom ett jobbigt möte så får jag nån form av belöning. Tror ni att det skulle kunna funka? Och vilken sorts belöningar kan man tänkas använda sig av? Rally föredrar köttbullar, & Java sin boll-på-snöret, men jag då? Vad föredrar jag?

Senare idag har jag tänkt att träna lite trick med tjejerna inomhus, det blir lite lagomt ansträngande. Måste dock träna "över" med Java & inomhus funkar det nu, så vi måste flytta oss utomhus. Men det får gärna sluta regna.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards