Super Magic

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Malin Sjöström - 1 september 2013 19:25

Vissa dagar är sämre än andra. Idag har det varit en sjukt dålig dag!  Jag kom upp vid kl. 13, jag försökte ta mig upp tidigare, men mådde så fruktansvärt dåligt att jag inte klarade av det (eller ja, jag var uppe en sväng runt 9 & rastade tjejerna & gav dem frukost). Direkt vi gick upp så var det ut på rastning som gällde & utanför träffade vi Carina, Olle & Clara som frågade om vi ville gå en promenad direkt. Så jag gick upp & hämtade en tröja & bytte skor (tack & lov så gick jag inte ut i pyjamasen  ) & sen var vi ute & gick 1 timme.

Efter det satt jag lite här vid datorn, men sen blev jag så trött att jag la mig i soffan under filten & vilade. Låg kvar där en liten stund innan jag återvände till sängen där jag somna direkt. Tog mig upp igen vid kl. 18 (!!) & då blev det en dusch. Sen fick tjejerna mat & nu har dem precis tränat ett litet pass här hemma. Så ja, vi har väl varit uppe 3 timmar än så länge - sammanlagt! Behöver jag säga att jag är tacksam över att tjejerna har varit så snälla & sovit med mig?!

Jag har hållit igång hela veckan, & det straffar sig alltid. Men dagar som denna kommer inte lika tätt längre, thank god for that. Jag har lärt mig att acceptera att det är såhär, jag hoppas, hoppas, hoppas att jag ska bli av med dessa dagar, visst alla har dåliga dagar, men när mina värsta kommer så mår jag så fruktansvärt dåligt att jag inte ens kan hålla mig uppe. Men det kanske är så för fler, bara det att ingen direkt pratar om det?



Denna underbara bilden tog Erik på trollungarna igår! Trollyckes Atlas "Tintin" & Trollyckes Athena "Java". Dem måste vara dem finaste svartvita som finns, eller håller ni inte med Anna & Erik?  Så himla lika, både till utseende & sätt, så tycker man om den ena så tycker man om den andra.  Haha.

Imorrn kommer "the big bad one" Bira hit igen! Och om det är fint väder så ska vi följa med grannarna ut med båten till en ö där hundarna kan springa fritt & bada hur mycket dem vill.  Så håll tummarna för att det blir bra väder!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards