Super Magic

Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

Imorrn börjar äventyret!!

Av Malin Sjöström - 24 maj 2013 18:44


Dagens långpromenad blev strax över en timme lång, så det var ju ingen superlång promenad, men lite längre än vanliga rastningar. Det var jag & Elin som gick & vi pratade massor längs vägen. Det är så himla skönt att ha nån man verkligen kan prata med, om i stort sett allting. Hon förstår & hjälper till så gott hon kan, det är mer än man kan säga om många andra! Så ja, jag är glad över att ha henne som min vän.  

Imorrn startar ett STORT äventyr!! Det är nog det största som jag utför på mer eller mindre egen hand, så det ska bli spännande. För allas skull så kommer inte Java att få följa med, utan hon kommer att stanna här i Karlstad tillsammans med Loppis. Det kommer att bli tomt utan henne vid min sida, men som sagt, det här är bästa lösningen för oss alla.
Exakt vad det hela går ut på kommer jag att lägga ut på Facebook på söndag, på dagen nån gång. Och på måndag så kommer det ett långt (?) inlägg om allting, eller om det blir ett kort på måndag (beroende på hur trött jag är när jag kommer hem) & ett längre på tisdag. Men ett inlägg om det hela kommer helt klart på måndag, även om det som sagt kanske inte blir så långt. Det är sånt som märks, så ni som är nyfikna får vara det en stund till, men snart får alla veta!  

 
 
Anna

Anna

24 maj 2013 19:00

Det verkar vara så mycket som går åt rätt håll i ditt liv just nu Malin, och jag gläds verkligen för din skull! Du och Java, tillsammans fixar ni allt! :D

http://fantasium.se/photoblog

 
my

my

24 maj 2013 19:09

Nyfiken!

http://myochflocken.minhundsida.se

 
Anders fr. A46

Anders fr. A46

25 maj 2013 08:21

Känns som att du har ny hårfärg varje gång man ser dig :)
Spännande ;)

Ge Java en blöt kyss från mig, och lycka till med ditt äventyr. Har en känsla av att jag har en humm om vad det handlar om, men önskar dig lycka till ändå ;)

http://fishesgotfeelingsto.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Sjöström - 11 maj 2014 18:14


Nu har bloggandet flyttat till hemsidan helt & hållet. Så vill ni fortsätta följa oss så är det SuperMagic.se ni ska följa i fortsättningen!     ...

Av Malin Sjöström - 10 maj 2014 17:33


Igår var det en väldigt dålig dag, tuff, tung & mörk på alla sätt & vis, men jag tog mig levande igenom den. Eftersom jag inte mådde bra så tränade jag inget med hundarna, för jag ville inte riskera att tappa humöret & bli irriterad i träningen. Dem ...

Av Malin Sjöström - 8 maj 2014 18:40


Åter igen, tack för alla era kommentarer! Det är nyttigt att höra andras åsikter nu när jag själv inte är säker på hur jag ska gå vidare. Jag får svar från SLS (Lundehundssällskapet) imorrn eller under helgen, så vi får se vad dem har att säga. Rasen...

Av Malin Sjöström - 7 maj 2014 20:03


  Kommer jag nånsin att få uppfylla min dröm med att föda upp hundar? Först köpte jag Java, som min tilltänkta stamtik & vad hände med henne? Jo, hon blev sjuk & var tvungen att kastreras.  Sen köpte jag Rally & vad hände då? Jo, hon har fel på ...

Av Malin Sjöström - 6 maj 2014 18:20


Idag blev det inte alls som planerat.  Ingen Bira & ingen långis. Jäkla regn!! Visst, man kan ju faktiskt gå långisar även fast det regnar, men idag gjorde vi inte det. Jag hade ju sett fram emot en skön tur i solen liksom, men nope, inte idag.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards