Super Magic

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Malin Sjöström - 14 maj 2013 18:16


En promenad på 50 minuter tillsammans med Elin har det blivit idag. Som ni ser på bilden ovan så gick vi lite i skogen där alla hundarna kunde vara lösa, var dock inte helt lätt att få alla på samma kort!! Bira är jätteslö om man jämför med hur hon brukar vara, så kanske är hon skendräktig? Nackdelen med tikar ju...
Anledningen till att det inte blev någon längre promenad är för att Java har vilodag idag. Hon har ju kört hårt flera dagar i rad, så hennes kropp behöver få en chans att återhämta sig lite, även om hon själv inte alltid håller med om det.

Vad som händer imorrn har jag ingen aning om, eller jo, vi (jag & Elin) kanske skulle gå en lite längre promenad då, & så har ju jag möte i stan mitt på dagen. Så ja, jag hade visst att göra ändå.  

Min träningsmotivation är under skosulan just nu. Jag känner inte för att göra nånting alls eftersom det snart är över. Jag vill ju åka på massa tävlingar & ha roligt, men nu blir det ju inte så iom att det är nåt fel på prinsessan. Jag har läst lite på nätet om detta felet (om det nu är det som jag tror) & det var inga roliga saker jag läste. Visst, nu vet jag inte säkert att det är just det felet, så jag borde inte måla fan på väggen i förväg, men om jag gör det så kan det ju bara bli bättre, inte sant? Oavsett vad som än händer & vad det än kommer att kosta så är Java värd varenda krona & jag tänker göra det som krävs för att hon ska bli bättre, så är det bara.

Nu ska vi snart packa in oss i bilen & åka iväg en sväng. Vi ska träffa Hannele & kolla på en canvas-bur som hon säljer. Java vill ha en lite större bur att ligga i när vi är iväg på saker, & om den här buren är bra så får vi den för ynka 300:- så självklart ska vi kolla på den!

Ovido - Quiz & Flashcards