Super Magic

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Malin Sjöström - 23 maj 2013 20:27

I förmiddags fick jag ett mail från Jami Hundsport, det var nån som hade hört av sig till dem & ville ha tryck på sina kläder & undrade lite om det. Så dem frågade mig om dem fick använda min träningsväst som reklam & SJÄLVKLART får dem det!!  Jag tycker bara det är roligt att många får se den, jag är stolt över min logga & fler besökare till hemsidan är ju aldrig fel.  



Imorrn blir det förmodligen tvättstuga, inte så jättehäftigt men nödvändigt. Idag har jag ju städat ordentligt, plockat bort saker jag inte använder, gå ner med grejer i förrådet, dammsugit samt skurat hela lägenheten. Så nu kan jag känna mig nöjd för dagen, & imorrn, ja, då tar jag som sagt tag i tvätten, så att helgen kan bli lugn & fri.  

Ovido - Quiz & Flashcards