Super Magic

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Malin Sjöström - 19 maj 2013 19:57


Det sägs att man ska sluta när man ligger på topp, men riktigt så gör inte jag & Java. Idag gick det inte alls på agilitytävlingen, vi fick 4 disk av 4 möjliga, så absolut ingenting att skryta med. Vi gjorde lite tabbar båda två, så jag är ändå nöjd med prinsessan som alltid gör så gott hon kan i agilityn, även om det inte alltid blir rätt.

Det här var ju det sista tävlingen för oss, för nu tar vi tävlingsuppehåll på obestämd tid. Riktigt tråkigt när jag hade sett fram emot en härlig agilitysommar, men Java's hälsa måste få gå i första hand. Så beroende på hur snabbt hon blir frisk så kanske vi kan starta några tävlingar iaf, men det är inget jag räknar med.

Annars så traskar livet på som vanligt. Förutom att ha varit på tävlingen hela dagen så har jag (med hjälp av Loppis) städat klädkammaren, så numera kan man inte bara komma in, man kan t.o.m röra sig där inne!  Inte alls dåligt!

Imorrn kommer Bira igen så då blir det väl full rulle. Java är ju (än så länge) inte ett dugg påverkad rent allmänt av sin sjukdom, så därför kan vi fortsätta köra på så länge det går. Hon kommer dock att börja med medicin imorrn så då får hon ju inte tävla något mer.

Ovido - Quiz & Flashcards