Super Magic

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Malin Sjöström - 25 februari 2014 15:41

Vilken underbar dag! Solen skiner, det är torrt på marken (förutom vissa partier i skogen) & hundarna njuter av varandras sällskap. Rally & Bira startade redan tidigt imorse med att leka inomhus, Rally ser lite rädd ut, men hon tycker ändå att det är roligt. Och snälla Bira leker så försiktigt med lilla räven.




På promenaden gick vi till skogen där jag släppte dem lösa & jävlar vad Bira sprang!!  Man kan tro att det är hon som har gått enbart koppelpromenader i nästan 5 veckor, nu har hon iofs gjort det hemma hos mig, men inte när hon är med sin husse. Iaf, hon sprang som om det brann i baken på henne, & Rally sprang efter många gånger, men så fort Bira vände sig om så kastade sig Rally på rygg, eller iaf duckade, för hon vet att Bira kan komma i full fart & springa över henne, det har hon fått lära sig tidigare. Och man får ju passa på att släppa dem när jag inte har Java hemma.





Efter springstunden så skogen så gick vi lite på cykelvägarna & det var så härligt. Ingen av dem drog & det var sådär fridfullt & underbart att bara njuta av stunden, där & då. Tänk om det alltid kunde vara så bra, det skulle vara grymt!!

Så idag försöker jag att inte tänka så mycket mer, inte på det jag skrev om igår iaf. För just nu känns det som att jag vill att alla i flocken stannar här! Always and forever.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards