Super Magic

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Malin Sjöström - 9 februari 2014 20:34

Ute är det åter igen bara massa slask.  Kan det inte bara sluta snöa & börja torka upp? HATAR när det är såhär.


Dagens promenad blev ungefär samma som igår, 3,1 km på asfalt. Java blir allt bättre på att gå i koppel, så det kanske finns hopp trots allt?  När man tvingas ha henne i koppel så är det klart att det blir träning på just det, & efter 2,5 veckor så är det skönt att det äntligen börjar visa lite resultat.


Har även sytt in magspännet på hennes BoT-täcke då det var lite stort för damen. Det var lite krångligt, men det gick, till slut. Så nu hoppas jag att det sitter lite bättre, även när hon rullar sig, haha.



Imorrn är det dags för näst sista behandlingen med laser & vibb, för den här gången. Vad som väntar oss (eller ja, Java) efter besöket i Västerås har jag ingen aning om just nu. Jag hoppas ju såklart att hon ska få börja röra lite mer på sig, men ska jag vara ärlig så tror jag inte det, för hon har fortfarande ont.  Min stora skräck är att hon inte ska kunna bli helt bra, för det finns så mycket som kan gå fel i ryggen, kolla bara på min kung (även om jag redan vet att Java INTE har samma fel!). Ryggen använder man ju till allting, hela tiden, så att få problem med den ställer helt klart till livet.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards