Super Magic

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Malin Sjöström - 5 februari 2014 20:49

Idag har det verkligen varit fullt upp. Tog en lång sovmorgon (vilket behövdes), åkte till IKEA & köpte en kulbana (tack Lisa för tipset!!), sen till djursjukhuset för laser & vibb, sen hade jag terapi, efter det blev det lite träning med kulbanan, & nu har vi precis kommit hem efter en långis. Men det är skönt med såna här dagar emellanåt, så att man håller igång & inte bara fastnar vid datorn.

Java tyckte att hennes nya hjärngympaövning var superskoj!  Hon började med att slå på den med framtassarna, när inte det funkade så gick hon runt & bar på den. Det gav inte heller någon utdelning & då började hon bita i kulorna & DÅ kom första belöningen! Jag körde bara några minuter åt gången, för hon blev snabbt trött. Passade på att filma vårat 2:a pass:



Imorrn antar jag att Bira kommer, & förutom det så har jag terapi (för tredje gången den här veckan!) innan det blir en långis på kvällen. Har även tänkt att ta minst ett träningspass med kulbanan även imorrn, både jag & Java gillar den ju, så why not?

På fredag kommer bästa Em hit & sen blir det full rulle hela helgen!  Så det lär inte bli mycket datortid, men jag ska försöka att uppdatera bloggen varje dag ändå. Vet vem, det kanske kommer att finnas massor att skriva om.?  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards