Super Magic

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Malin Sjöström - 4 februari 2014 16:22

Igår hade vi vilodag, mycket tråkigt tyckte Java, men idag har vi varit igång igen!  Jag & Carina gick nästan hela Edsgatan & hem igen, så det tog ett tag. Och jag själv mår så mycket bättre nu än innan, så en långis gör stor skillnad även för mig! Sen att Java måste gå i koppel hela tiden är ju lika med pesten, men vi har inte mycket att välja på just nu.  Jag är mest glad för att hon fortfarande får (& helst ska) gå långa promenader så gott som varje dag. Om det blir som jag tror så kommer vi snart inte att få gå så långt, & det skulle bli väldigt tråkigt.



Clara hittade en god pinne som Java sen snodde.  På kortet ovan står Clara snällt & väntar på att Java ska släppa den så att hon kan ta tillbaka den, för nope, hon vågar inte ta den från Java - än. Till slut så släppte Java pinnen & det var en mycket nöjd Clara som gick iväg med svansen på topp! Haha.

Om ett par timmar är det dags att åka till hockeyn, & idag blir det extra kul eftersom Jonna ska med!  Vi har ju inte sett på kanske 2(?) veckor, så det ser jag fram emot att få göra igen. Vi kommer bra överens, så mer sånt sällskap önskas.

Under natten som var så sov jag asdåligt, så egentligen skulle jag behöva vilo en timme, men jag vet inte om jag ska göra det. Jag känner mig trött, ögonen svider, men jag vill inte. Eller jo, en timme får jag faktiskt spendera i sängen, annars kanske jag inte orkar med hockeyn på ett bra sätt, plus att jag faktiskt ska köra både dit & hem. Så ja, jag får helt enkelt lyssna på kroppen nu, & den säger vila!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards