Super Magic

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Malin Sjöström - 8 februari 2014 17:58

Vi startade dagen med att åka till Dog-o-rama & kolla på freestyletävlingen. Träffade (som alltid) många som man aldrig träffar när det inte är tävlingar, så det är alltid lika roligt. Men visst blev jag sugen på att starta själv, men har man ingen frisk & skadefri hund så blir det svårt.  Nån gång hoppas jag att vi kan komma tillbaka till tävlingsbanorna, men just nu vågar jag inte tänka så långt. Jag är rädd för att hon ska vara skadad för alltid & att jag tvingas ta bort henne, DET är mina tankar nu för tiden.



En promenad på 3,1 km har vi avverkat idag, blev inte längre eftersom lilla Tingeling är med, hon får ju inte gå så långt.  Men det gör inget att få några "vilodagar", vi tar igen det sen, haha.


Dagens lunch blev en pizzarulle & som ni ser på bilden nedan så var det nån som ville ha min.  



Imorrn vet jag inte vad vi ska hitta på, vi får ta dagen som den kommer. Vi har dock bestämt att vi inte ska åka till Dog-o-rama igen, för då måste ju hundarna vara ensamma hemma & det är inte alltid så poppis.  Så ja, vi får se vad som händer helt enkelt.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards