Super Magic

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Malin Sjöström - 1 februari 2014 13:53

Eftersom Java fick ett helt inlägg igår med massa bilder som beskriver henne, så är det ju klart att Rally får det idag!  





Rally är hemma just nu & stannar tills på måndag eftermiddag. Vi har varit ute på en långis idag & imorrn väntar eventuellt en hundträff, jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska åka dit eller inte. Klon är så gott som läkt så hon kan numera gå utan sko!  Den är inte lång klon, verkligen inte, men det ser ut som att den täcker pulpan, & det är ju det viktigaste.


Om en timme börjar hockeyn på tv4 så den ska jag såklart se på, annars händer det inte mycket mer idag, är ju fortfarande trött efter långisen.  Haha.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards