Super Magic

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Malin Sjöström - 24 mars 2013 18:49

Nu har det typ gått ett dygn sen vi kom fram till Eskilstuna. Jag & Java trivs bra här, även om Java & Sasha har lite svårt för varandra stundtals...Vi har varit ute & gått en del & det är roligt att gå på nya ställen, inte så ofta det händer ju.


Hur morgondagen blir vet jag inte än, vi tar liksom dagen som den kommer, något jag inte gör alltför ofta. För nästan alltid så har man ju NÅNTING man ska göra eller så, men inte imorrn, & inte på tisdag heller. På onsdag däremot väntar resan hem & sen har jag möte i stan.


Som jag skrev igår så är jag nöjd med gårdagens träningspass & vet nu ungefär vad vi behöver lägga krutet på inför debuten i 3:an. Fritt följ i lååånga sträckor behövs verkligen, samt fjärren & vittringen. Rutan känns för ovanlighetens skull ganska bra, haha. Inkallningen funkade sådär, jag var tvungen att be henne att stanna 2 gånger, så ja, lite mer träning även där! Sättande under gång gör hon fint, visst, ett lite snabbare sitt hade väl varit önskvärt, men jag är ändå nöjd. Gruppmomenten känns lugna, speciellt platsen eftersom jag inte behöver se henne då.  Jag blir så himla nervös när jag står & stirrar på henne, så för mig känns det bättre med dold plats. Sittande i grupp är ju bara 1 minut, så det känns okej.


Nej, nu får det räcka för idag, finns andra saker att göra än att sitta här & skriva när man är "bortrest".  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards