Super Magic

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Malin Sjöström - 5 mars 2013 14:27

Eftersom vi skulle gå en långpromenad tillsammans med Sandra & Ben så gick vi upp i bra tid & begav oss till Klasmossen där jag släppte brudarna så att de fick busa av sig det värsta innan Sandra & Ben kom. Java lyckades även hitta en fotboll som hon självklart var tvungen att leka med.  Men det tog inte lång tid förens Bira tog över den, för hon ville också spela boll! Efter en liten stund så slängde jag över den till den inhägnade fotbollsplanen så att det inte skulle kunna bli något bråk mellan damerna.
Tog en del kort som jag tänkte bjuda på, några är bättre än andra.  Ben är bara med på de sista korten efter de kom senare.  


                          












För omväxlings skull så filmade jag även lite, även det INNAN Sandra & Ben kom. Så här kommer en liten film:



Precis innan vi skulle gå iväg till spåret så slog Ben ena frambenet på Bira's rygg & hon skrek & blev jättelåg. Jag blev livrädd för hon får ju inte bli skadad!! Efter det ville hon inte alls leka mer utan gick runt & var jättelåg. Jag vet inte om jag inbillade mig (för isf gjorde Sandra det också), men jag tyckte att hon inte hade samma tryck i vänster bakben som i höger bakben.  Så vi tog det säkra före det osäkra & gick hem med Bira.
Sen gick vi iväg på promenaden & sammanlagt så var jag & Java ute lite mer än 2,5 timmar! Bira var ute nånstans runt 1 - 1,5 timmar.

Nu blir det lugnt resten av dagen, Java är stentrött & jag behöver duscha & sådär. V tar nya tag imorrn igen!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards