Super Magic

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Malin Sjöström - 23 mars 2012 17:31

Tyvärr inte  blir det ingen bild idag då jag ligger inne på psyk över natten. Anledningen till detta är att jag för tillfället känner mig såpass instabil att jag hellre lägger in mig än att göra nånting dumt. Så oroa er inte det minsta för mig, imorrn kommer jag med största säkerhet att komma hem igen & då flyter allt på som vanligt. Mitt dåliga mående tror läkarna är p.g.a mina mediciner som ger mig så låg blodtryck & då pajar liksom hela kroppen, så det är väl bara att hoppas att de får ordning på medicinen snart så att jag kan fungera som vanligt igen (utan att vara manisk).


Java spenderar tiden hemma hos min farsa där de går i skogen flera timmar om dagen & så får hon även följa med på springturer så henne är det inte synd om! Hon lever livet, det enda hon saknar just nu är hennes matte, men vi är snart tillsammans igen!


Finns väl inte så mycket mer att skriva just nu, det händer inte direkt nåt på obeservationsplatserna & imorrn som sagt så åter går jag till mitt "vanliga" liv då jag & Java ska träna freestyle inför måndagens tävling!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards