Super Magic

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Malin Sjöström - 8 mars 2012 15:15

 

Det började snöa redan igår kväll, men att det skulle komma såhär mycket trodde jag inte! Java är överlycklig, själv tycker jag att den kan försvinna så att våren kan komma, har vi inte haft nån snö på hela vintern så behöver den fan inte komma nu!



Idag har jag varit JÄTTEDUKTIG! Jag har dammsugit lägenheten, diskat, duschat & så håller jag på att tvätta, allt på en & samma dag! Så nu är både lägenheten & jag fräscha igen, känns jävligt bra!


Jag ångrar inte för en enda sekund att jag skrev & publicerade de där personliga inläggen, jag har fått sån respons på dem, & bara positiva. Jag har insett att jag inte behöver kämpa mot allting i min ensamhet, utan det finns folk som är villiga att hjälpa mig & stötta mig så att jag kan klara av allt. Folk som inte backar undan för att det hemska, folk som inte alls är rädda för mörkret. Jag visste inte att så många brydde sig så mycket, men det vet jag nu, så tack alla underbara vänner!  Utan er skulle jag inte känna mig lika stark!



Ända sedan jag publicerade dem så känner jag en ny styrka inombords & mitt hopp är på topp!  Det känns som om jag kan klara precis vad som helst, som om jag är oövervinnerlig, & jag tänker inte ge upp igen, jag SKA ta mig igenom allt det hemska med hedern i behåll. Jag vet att det kommer att komma jobbiga stunder, stunder då jag bara vill vända om, tillbaka till mörkret, tillbaka till det jag känner till, men det är i de stunderna som jag måste komma ihåg alla som tror på mig & som finns där & kan ta emot mig när jag faller. Jag vill inte svika varker er eller mig själv. Så det finns bara en sak att göra & det är att ta sig igenom allt, en gång för alla!




Mörkret ljusnar & jag ser det klart

Molnen skildrar sig & allt blir uppenbart

För min karta har nu torkat, mitt kompass är helt igen

Så följer vägen, snart är jag hemma igen

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards