Super Magic

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Malin Sjöström - 5 mars 2012 21:00

 

Idag skulle det ha blivit en springtur med fysgruppen, men då de flesta ställde in så blev det inget, eller ja, jag trodde inte att nån skulle komma så jag skrev på facebook att jag inte heller skulle komma, men så var det en som hade åkt dit ändå...Synd, hade jag vetat att han skulle komma så hade jag ju åkt dit, men, men, finns inget att göra åt det nu.

Istället tog jag med mig morsan ut på en 2,5 km lång promenad i skogen. Java sprang som en galning stundtals, även över isen, hon är inte ett dugg rädd om sig! Nån dag kommer hon att skada sig ordentligt, typ bryta benet eller så. Jag hoppas såklart att det inte blir så, men jag tror fan att det kommer att hända. Java älskar skogen, precis som Magic & Stina gjorde, fast finns det nån hund som inte gör det?!


Jag tänker mycket på hur duktig Java är & hur stolt jag är över henne! Ta bara detta med andra hundar, jag vet inte nån hund som älskar andra hundar så mycket som min prinsessa gör, hon vill leka med ALLA, när hon sitter i bilen & ser nån så brukar hon sätta sig i "vacker"-position för att se bättre, så jävla söt. Men trots detta så går hon ALDRIG fram till nån främmande hund när vi är ute! Man ser att hon vill, hela hon vill inget hellre än att springa dit, men hon vet att hon inte får & därför tyglar hon sin vilja för att vara mig till lags - det är jag så jävla stolt över!!! Hon är så himla duktig min tös!


Imorrn har jag ett möte på psyk, annars finns inga planer alls. Jag & morsan skulle eventuellt gå en promenad, men det är inget bestämt. Frågar ni Java så vill hon träffa nån hund & leka massor, men hur trollar man fram en hund bara sådär?


Sist, men inte minst vill jag tacka för alla grattis-hälsningar jag har fått! Sånt uppskattas alltid!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards