Super Magic

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Malin Sjöström - 3 mars 2012 19:30

 

Heter man Java & gillar att kolla ut så är det såhär man står i fönstret! Tur att jag bor på nedersta våningen i huset, ifall hon skulle råka trilla ut nån dag, för lite läskigt känns det allt när hon står där & spanar, man vet ju hur lätt det är att hon halkar till ett nåt, så hon får bara stå där under noggrann bevakning.


Hockeyn idag var riktigt dålig, båda lagen var usla & inget av dem förtjänade att vinna, men Timrå drog ändå längsta strået i stacken idag & kunde lämna Karlstad med 3 nya poäng.

Jag vet inte riktigt vilket lag jag hejar på längre, i flera år har mitt hjärta slått för Timrå, helt utan tvekan, men nu finns det bara 2 spelare kvar i Timrå som jag vet vilka de är, resten är som främlingar. I Färjestad däremot så kan jag alla spelarna plus att jag är på alla deras hemmamatcher & står i klacken. Jag tycker det roligaste vore om Färjestad vinner SM-guld, även om det skulle vara coolare om Timrå gjorde det (vilket inte kommer att ske denna säsongen eftersom de är överlägset sämst i serien!). Och borde man inte vilja att ens favoritlag vinner guldet? Eller?


Hur som helst, det har varit en bra dag idag, under hockeyn så vågade jag vara i linne bland alla människor, jag vågade blotta mina ärrade armar, men det var inte helt lätt. Jag tror att jag behöver träna på detta, för det var ingen som kollade konstigt på mig, ingen nämnde det heller, & det var så otroligt skönt! Så alla ni som var med, tack, ni hjälper mig framåt på min väg!


Imorrn är det åter igen dags för lydnadstävling, denna gången i Grums, så vi behöver inte åka så långt. Jag känner mig inte ett dugg laddad inför tävlingen, det känns inte som om det är nån tävling imorrn, så otaggad är jag, haha. Men det ska nog gå bra, vi behöver ju bara ett 1:a pris till, sen har vi titeln LP1, så håll tummarna för oss imorrn!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards