Super Magic

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Malin Sjöström - 15 november 2012 15:01


Min lilla fröken är den bästa!  Jag tänkte ju hoppa över freestyleträningen både igår & idag, men så pratade jag med Elin på MSN & då blev jag så sugen på att testa att köra programmet här hemma, speciellt då de senaste träningarna inte har gått så bra. Innan dagens träningspass så kände jag inte för att tävla till helgen, men nu efteråt längtar jag dit! Hon var så himla duktig, går hon lika bra till helgen så kommer jag att sväva på moln kan jag lova.  Sen gäller det ju för MIG att komma ihåg de nya rörelserna så att jag inte får hjärnsläpp & inte vet vad jag ska hitta på.  Så nu vill vi gärna ha helg!

Imorrn blir det dock ingen freestyleträning, ingen programträning iaf, kanske tränar lite utomhus. Det är ju vissa rörelser som inte går att få till så bra inomhus eftersom det är såpass trångt, så de får jag nog repetera lite ute imorrn. Men som sagt, ingen programträning då jag vill åka till tävlingarna med den här känslan som jag känner nu! Underbara hund, tänk att du är min!  

Ikväll väntar hockey för min del, var längesen sist nu. Tidigare idag kände jag inte alls för att åka, men nu efter att ha fått en glädjekick av Java så ser jag fram emot det. Tänk vad lite hundträning kan göra underverk.  Kan ju också avslöja att Java inte är den enda som är varm & flåsig nu, haha, jag tror jag smälter. Freestyleträning är alltså fysiskt krävande för den som inte visste det.  

Nu ska jag lägga mig i soffan, se på en film & försöka varva ner lite, det kan behövas.

Ovido - Quiz & Flashcards