Super Magic

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Malin Sjöström - 9 november 2012 15:01


Freestyleträning har stått på dagens schema! Jag, Nathalie & Hanna hyrde inomhushallen Dog-o-rama Där vi som sagt körde freestyle till hög musik. Vi hann köra alla hundarna flera gånger så vi fick verkligen träna program! Detta var inte ett av Javas bättre pass om jag uttrycker det så...Massa stress, massa skall & väldigt mycket osäkerhet (eftersom hon är rädd att jag ska bli arg på henne när hon skäller), så jag fick jobba på att vara positiv hela tiden & bara berömma. Till slut gick det ändå hyfsat, men nja, helt nöjd är jag väl inte. Bjuder trots detta på en liten film där vi kör vårt "gamla" program:



Har uppdaterat hemsidan med lite bilder från dagen, så kolla under Galleri om du vill se dem.  


Om en timme ska vi vara hos morsan där vi ska äta & umgås lite, skönt att få maten serverad för omväxlings skull.  Vi kommer säkert att stanna där tills ikväll nån gång, för vi har ju ändå inget annat planerat idag.


Helgens planer lyser med sin frånvaro, så finns det nån som är sugen på att hitta på nåt så är det bara att säga till!

Ovido - Quiz & Flashcards