Super Magic

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Malin Sjöström - 10 november 2012 18:41


Varje dag/kväll tänder jag ett värmeljus som jag lägger i ett lundehundsglas som Magic vann 2007 i Norge, & det får mig att tänka på min kung.  Jag är så oerhört glad över att vi fick 4,5 år tillsammans, för han förändrade mitt liv fullständigt & utan honom hade jag nog inte levt idag.
Igår kväll (eller säger man inatt?) uppdaterade jag hans sida på min hemsida, upptäckte ju att jag inte hade skrivit nånstans om vad som hände med min kung, så det fixade jag inatt. La även till massa bilder på honom, min finaste röda vän. Så vill ni läsa om honom & vad som hände så gå in på hemsidan - Kenneln - Minneslund - Magic.

Idag har det inte hänt mycket, jag har varit galet trött & sovit väldigt mycket, vilket Java också har gjort, fast hon har ju sovit för att jag har varit så tråkig, hehe. Vi har dock tränat lite freestyle inomhus, vi körde igenom vårt nya program & det gick skitbra!  Helt felfritt & med en härlig attityd på damen! Tänk om det kunde gå så bra på tävlingen nästa helg, då jäklar fixar vi uppflyttning kan jag lova! Min älskade duktiga brud, snacka om att livet skulle vara tråkigt utan henne.

En del tycker att det är konstigt att jag orkar med träningar & tävlingar med Java när jag mår så dåligt, men för mig är det självklart. Träningarna & tävlingarna gör så att jag orkar med livet, när de jobbiga dagarna kommer så kan jag motivera mig med träningar & tävlingar & då orkar jag ta mig igenom all skit. Så jag är verkligen glad över att kungen visade mig den här underbara världen, för den är helt rätt för mig.  Jag kommer aldrig att lämna denna världen bakom mig, för nu har jag hittat hem!

Ovido - Quiz & Flashcards