Super Magic

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Malin Sjöström - 6 november 2012 19:48


Nu är Java hemma igen & jag hoppas att jag inte ska behöva lämna bort henne nånting mer nu. Jag har känt mig bättre både igår & idag, igår orkade jag t.o.m åka en sväng till stallet & få lite Stjärnterapi!  Idag har jag varit väldigt trött & sovit ett par timmar mitt på dagen, men mitt blodtryck känns stabilt, så det är skönt.

Imorrn väntar ett besök på djursjukhuset där Java ska vaccineras, & efter det vet jag inte vad vi ska hitta på. En del hundar blir ju dåliga av vaccinet (det blev Speed) så resten av morgondagen plus hela torsdagen har vi inget planerat just för att hon kanske blir dålig. Men jag tror inte att hon ska påverkas, men tar det säkra före det osäkra.  På fredag däremot blir det seriös freestyleträning i Karlstads nya hundhall! Jag & ett par kompisar ska köra igenom våra program inför tävlingarna nästa helg, så det ska bli roligt! Jag har ju 2 program att köra igenom, så jag behöver träna lite innan, för att de nya rörelserna ska sitta. Vi ska även filma varandra så att vi kan utvärdera filmerna sen inför tävlingen.  Så som sagt så ser jag fram emot detta!

Ovido - Quiz & Flashcards