Super Magic

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Malin Sjöström - 7 november 2012 21:04

Det har inte hänt så mycket idag, på förmiddagen tog vi en inlinestur & på eftermiddagen blev det ett besök på djursjukhuset för vaccinering. Java skötte sig bra hos doktorn & det är inte bara jag som anser att Java numera är en tjockis.  Veterinären rekommenderade bantningsfoder & det ska vi börja med direkt den maten hon äter nu är slut.
Efter besöket där så tränade vi lite freestyle här hemma, vi körde igenom båda programmen & det gick bra, men jag vet att det inte funkar lika bra utomhus så det måste vi träna på. Har tänkt att gå till "vår" nya plan imorrn & köra programdelar & på fredag förmiddag blir det ju ordentlig träning i inomhushallen, så detta blir nog bra. 



Tänker mycket på min kung, saknar honom som tusan. Den senaste tiden har jag saknat honom mer än vanligt & jag kan inte komma fram till om det är bra eller dåligt. Att tänka på honom gör mig både glad & ledsen, jag önskar att jag fick träffa honom igen, samtidigt som jag vet att det inte kommer att ske. Jag är otroligt tacksam & glad för de 4,5 åren jag fick spendera med honom, min allra största förebild. Jag skulle inte vilja byta ut den tiden mot nånting annat, synd bara att det tog slut så fort...

Ovido - Quiz & Flashcards