Super Magic

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Malin Sjöström - 12 november 2012 21:51

Ja, vad ska man säga om dagens träningspass? Java tycker att början av låten/programmet är JÄTTEJOBBIG!! Hon blir låg, osäker & skäller, & när hon skäller så blir hon ännu lägre, trots att jag helt ignorerar skällandet. Resten av programmet funkar nu jättebra, men vi MÅSTE fixa början också! Så flera gånger varje dag ska vi träna början fram tills tävlingen är på lördag. Sen tror jag att damen kanske varvar ner lite mer om hon får en ordentlig promenad på fredagen, plus att jag ska värma upp henne med godis istället för leksaken. Leksaken funkar PERFEKT på agilitytävlingarna & i lydnaden, men i freestylen verkar det som om det är bättre med godis. Men jag är ändå nöjd med dagens pass, skulle hemskt gärna vilja träna mer i inomhushallen innan, men det är så himla fullbokat denna veckan, så det blir inget med det.

Nu ska jag titta på filmerna från dagens träning & utvärdera lite vad som är bäst att göra då jag körde lite olika grejer för att få ihop allt. Java kan ju inte "vänd" nån annanstans än här hemma, så jag tvingas byta ut det i programmet till nånting annat, & det är det jag ska utvärdera nu.

Ovido - Quiz & Flashcards