Super Magic

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Malin Sjöström - 1 november 2012 17:08


Nu när min prinsessa är hos familjen Karlstam så har jag hunnit med massor här hemma! Jag har städat klädkammaren, plockat bort från alla bord (så numera ser man borden) samt tvättat badrummet. Så nu är lägenheten i mer eller mindre tipp topp! Så nu förstår jag varför alla icke-hundägare har så fint hemma, för det finns ju inget annat att göra när man inte har hund.  

Jag har även hunnit fixa 2 presenter till lilla damen, för på lördag fyller hon ju 2 år & sjävklart måste min skatt få presenter då! Jag tror att hon kommer att uppskatta presenterna, dem är liksom i hennes stil, hehe.  En leksak & ett tuggben, sånt går alltid hem hos bruden.
Ni ser ju bilden här ovan, tänk att det snart är 2 år sedan hon var så liten!  Bilden är tagen på nyårsafton 2010, då var Java 8 veckor & 2 dagar & vi firade det nya året tillsammans med Natalina & henne lilla russell Twixie. Det var en mysig kväll/natt.

Om drygt en timme är det dags att åka till hockeyn, & för ovanlighetens skull så behöver jag inte ha något dåligt samvete för min brud för att hon är ensam hemma, vilket ska bli skönt. Så nu kan jag njuta av hockeyn fullt ut & jag hoppas att det blir en bra match!

Ovido - Quiz & Flashcards