Super Magic

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Malin Sjöström - 2 november 2012 19:03

Flocken är hel igen, Java är hemma! Hon har haft det bra hos familjen Karlstam, precis som hon brukar ha. Och jag har haft massor av tid till att göra fint här hemma, så visst kan det vara skönt att vara hundledig sådär nån gång ibland.  

Imorrn ska vi försöka träna lite på vår nya plan, den utan vattenpölar & lera.  Vi ska fortsätta träna programdelar inför tävlingarna som närmar sig, vill ju ha chans på uppflyttningspoäng i klass 2 & för att få det så måste programmen vara bra! Jag skulle verkligen behöva lite positiva saker nu när jag har en del motgångar. Och jag vet att om allt sitter i programmen så kommer det att räcka till uppflyttningspoäng, så ja, jag känner en hel del press från mig själv.

Resten av kvällen blir lugn, ska inte göra nånting alls, utan bara sitta här i soffan vid datorn, alternativt ligga i soffan & se nån film. Det märks.

Ovido - Quiz & Flashcards